Monday, November 14, 2011

anak-anak buahku.

assalamualaikum ? =)

rinie aku nk cite ttg anak-anak buah baru aku.
smpi la saat nie.
aku ada 10 anak buah.
9 boys n 1 girl  =)

yg latest pny twins!
excited gla aku.
ye la x penah ada twins dlm family aku.
skali dpt mau x excited =D
diaorg lahir 14/10/2011.
time aku masih kat uthm.
wak2 cuti mid sem ri2 bru sempat p lawat depa.
dan rinie genap la sebulan depa kat dunia.



yg abg suara kuat mengalahkan siren kalau nangis.
haha!
tp comel =)
yg adik plak suara slow ja tp kerap nangis.
dia nie kecik sket dr abg dia.
mula2 aku takut gak nk pegang baby baru lahir,
tp keinginan melampaui segalanya!
at last aku brani gak pegang both of them.
rasa mcm....
x tau nk ckp =D
>>>over mcm x penah nmpk baby!<<<
haha!
serius,serius,serius aku ska bau baby!
bepa kali aku cium depa aku x tau la.
hurrrrrmmmmm...
wangi =)

ha nk gtau,
salah 1 habit aku kat shopping complex,
aku ska p bhgn baby.
tgk stokin baby.
geram weyh!
ish3.
rasa mcm nk beli ja.
simpan.
kalo ada rezeki bleh pkaikn kat anak aku nt.
>>>sempat ka???<<<
tah la.
haha =D


ok done wif da merepek-ing.
next!!!

cite psl ank buah aku lg.
yg nie bru 2 bln.
tp alhamdullilah.
sihat dia =)
mula2 tgk dia.
rasa mcm bdk umur 8-9 bln ja.
padahal baru 2 bln jenguk dunia.
dia ska lena ats lengan org.
pas2 kena ayun mcm buaian
bila berenti.
mula la berlagu =)


hope so masin la mulut tok ngan mak aku.
slalu ckp "mana tau nt mira plak dapat kembar"
amin! =)
oh lupa nk cite salasilah keluargaku.
tok aku ada adik kembar.
tp meninggal wak2 kecil.
then anak + cucu tok aku x da plak yg kembar.
smpi cicit bru ada kembar.
2 pn bru sepsg.
next sapa? =)
wait n seeeeee!


ok la.
stakat nie ja la coretan aku.
daaaaa! =)

p/s : currently listening to grenade.

2 comments:

JUA said...

nx anak kembar jugakkkkkk.!

comeyyy. ^__^

n.i.e said...

haha.
nk minx kat Allah la :P
aip!
study dlu eh :D