Friday, February 3, 2012

menu hari ini?

assalammualaikum and hai!  =)

hari nie, esk ngan lusa.
parent aku x da kat umah.
jadinya, aku la queen of the house.
muahahahaha >>gelak jahat<<
tinggal la aku dgn 4 musketeers kat umah.

semalam, sejam sblum tesco tutup,
sempat p beli brg dapur ngan pak aku.
pastue balik umah.
kuaq plak p umah kwn pak aku.
tolong perisi taugeh smbil2 tggu pak aku abeh sembang.
isi taugeh watpa tgh2 mlm? haha,
utk kenduri ank kwn pak aku tue,
dh mak pak aku x dpt mai kenduri esknya,
p la sua muka, huhu.

otw balik,
ujan lebat gilaaaaaaa!
tp x la encun sgt,
apa tipsnya?
bawa la laju2, hehe.
dak la, duk nyorok blkg pak aku.
mmg la x basah kan =D

ok berbalik topic kat ats nuh,
rinie aku msk ayam msk merah ngan kentang goreng.
nk msk berat2 aku x reti, huhu.
tuela bila nk pandai masak x tau.
x pa la, aku cuba.
cilok2 resipi kat tenet + tauk ja apa yg ada + sesedap rasa.
jadilah wlaupun x sesedap masakan mak =)
mlm nie nk goreng bihun,
pastue suh 4 musketeers tue tdo, abeh la keja aku
esk pkiaq len nk msk apa =)

No comments: