Friday, September 16, 2011

starting point !

assalamualaikum ??? =)
lama eh aku x update blog,
nk kata bz.
bz time MHS ja la >>MHS = minggu haluan siswa <<

skrg aku dok ada kat bumi johor dkat 10 hari dh,
tp rasa mcm 10 thn dh kat sni.
huhuhu!

kwsn sni smuanya bermula dr parit,
parit raja,parit daun,parit3!!! =D

apa nk cite eh?
mcm x da cite ja.
ok la.
aku story 1 1 eh =)

1st day daftar,
dgn berbekalkn no 351, <<wlupun dtg awal,no dh rts2!!!<<
aku pn slmt mendaftar.

kat KKTF <<kolej kediaman tun fatimah <<
1 blik 4 org.
nmpk mcm sendat ja kn??
walhalnya besar gla!
mcm umah flat 3A.
hehehe.

setiap sorg ada kemudahan tersendiri.
smuanya adil dan saksama.
sory no pic allowed for this topic eh =)

meh aku knalkn ahli bilik aku,
sorg bdk asasi <<sebaya ngan aku !<<
2 org lg lpsan poli <<kna pggil akak le! =) <<









ckp2 la cite psl blik.
jom cite psl aku outing plak =)

arinie public holiday,
so!
x da la bas dlm uthm nie.
alamatnya terpaksa la aku jln dr selatan ke utara uthm.
semata2 utk nek bas p BP mall <<batu pahat mall<<

ilang smua sakit dan lemak.
p sat ja tp tgkp gmbr mcm p sehari.
tp terkilan gak la.
x dpt tgk cite THE SMURF yg comel mcm aku 2.
huhu!

p pn bkn beli apa.
tlg angkt brg kwn2 aku ada la.
yg aku beli cuma sabun bsh pinggan.
bek x??
haha!
yg penting perut kasi full apa yg aku tringin =D

ok la.
stakat 2 ja coretan aku.
tatap la gmbr2 yg aku attached eh.
jgn tenung lama2 dh! =)
daaaaaa!




2 comments:

auni said...

piwweeet..comey weyh gmbq pkai topi tuh :D

n.i.e said...

hehe :D
makasih :)