Sunday, October 2, 2011

kem kembara siswa '11

assalamualaikum ?
haiii!

ari jumaat,sabtu ahad nie aku p kem kembara siswa.
dan bru ja smpi bilik bepa jam yg lps.
trus smangat nk update kat blog.
hehe.



kem ni d anjurkn oleh rakan masjid UTHM,
kiranya kem 2 in 1 la.
smbil2 berkem-ing, ibadat x d lupakan =)

kem nie dekat ja ngan u aku,
sejam setgh smpi la.
serupa dr umah aku nk p kmtk.
yuhuu!
kmtk plak dh.
hehe.

byk benda aku nk cite psl kem nie.
tp jenuh la nk story smua.
aku story yg mna best bg aku ja eh.

ari 1st x da apa sgt, cuma qiamullai.
2nd day yg mencabar segalanya.
poyo gla ayat!

aku igt panjat bukit ka gunung ka apa.
upa2nya redah hutan paya bakau kat kwsn stu.
2dia aih!
x penah2 aku mandi lumpuq 1 bdn.


mmg x pyh p spa dh ar,
haha.
sblum 2,kena cross parit yg ada biawak mati,
serius syok!
syok tgk.

hehe.
aku x yah msk pn dlm parit tue,
excuse bcuz i'm not fully recovered yet from previous surgery.
adeh!!!

nie satg ada yg terbaca,
kna beletiaq lg,
bkn x nk gtau,
tp mcm x sesuai ja.
x kn aku nk heboh seantero dunia?
mcm kenduri kawen plak.
tettt!

dh2 meraban dh.
back 2 da topic,

ampa cuba bygkn 2 jam meredah paya bakau,
aiq lumpuq setggi lutut,
pijak lumpuq,kaki msk lumpuq.
kasut ilang dlm lumpuq,
minum aiq lumpuq???
ketam,ikan belacak,ulaq bakau,




perghhhh!
x tau nk ckp apa.
untung la !
haha.

aku anggap i2 smua 1 pengalaman idup,
sbb aku x penah pn msk utan paya bakau nie.
so??
1st time la.
hehe.




xtvt yg len biasa2 ja.
nt story pjg2 pn ampa borink.
setakat nie ja la.
daaaaaa!

p/s : sory gmbq comel masa muka penuh lumpuq x da,
sbb handset kena rampas.
gmbq2 yg d ats smua masa dh nk blek dh,
ihsan dr enset si trah topik.,
enset aku masih off wak2 i2.
hehe.

No comments: