Thursday, November 24, 2011

jalan-jalan cari makan (=

assalamualaikum? =)
sshnya nk on9 mlm nie,
internet sgt2 la lembab.

arinie,again n again BORINK!
dh x tau nk wat apa dh.
abeh smua tmpt aku kemas,
smua novel aku balut.
tggl loker ja aku x sumbat dlm mulut.
huhu.

last2 terpk yg entry nie sepatutnya aku update dr ari selasa ri2.
tp tertunggak2.
hehe.
ok sy dh lama x belajar BM.
smua ayat tunggang dan lari! =D

ok x perlu lebih2 =)
aku sebenarnya nk cite ari selasa lepas johor cuti,
sempena birthday sultan johor.
dh nama pn cuti,
lg la x dak benda apa nk buat.
aku pn join p mkn2 bersma sultan.
atau ayat sopannya,
high-tea bersama sultan johor.

punyalah ramai org,
x igt!!!!!!
masyaAllah.
lautan manusia kot.
tgh2 ari rembang,
wlupun bwh khemah tp bahangnya tetap terasa.

ok cite bab mkn,
mmg belambak2,
bermcm3 jenis.
x sempat pusing abeh gerai2 yg ada kat stu.
tp yg plg bestnya aku blajar skill menyelit.
fuhhh!
haha.
menyelit kat gerai yg x ramai ja la.
yg ramai sory sket.
byk cantik aku nk bg ampa feel try test!
huhu.

ok dh,
cite pjg2 pn x dak spa nk baca =D
kita layan gmbr je la eh =)



lastly be4 balek,
singgah solat kat hospital sultanah aminah.
seblah dgn padang tmpt hi-tea tersebut diadakan.
ok skema truk!
haha.
cuma nk highlight kat sni.
sedih tgk rmai umat islam yg x solat.
nk tegur smua dh besaq2.
pandai2 pkiaq la noh.





ok dh ckup.
p tdo! =P
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

p/s : currently not listening to anything >>>earphone ilang<<<  hehe.

No comments: