Tuesday, December 6, 2011

pangkor island.

assalamualaikum??
hai n hai n hai.

rinie aku x da kelas n mlm satg aku ada test tp test jer pn.
>>ayat nk menyedapkn hati sbb x study<<

smbg tdo mesti best kn tp tah la,
mata x ngantok plak.
jadinya aku update blog yg dh makin usang nie.
sian cik blog.

byk entri sepatutnya aku update tp sbb kemalasan tahap universe,
smua benda x jadi.
yg byknya tdo, tdo, tdo!!!
haishhh, sleeping beauty, ops! haha.

ok la last 2 weeks aku p pulau pangkor,
kwn2 ajak aku join rombongan diaorg,
a.k.a tukang nyibuk,
pantang ajak berjalan.
haha.
x pa la, release tension yg x bepa nk hyper.

syahdu gila renung pantai,
nikmati ciptaan Illahi.
subhanaAllah, cantik ya amat saat matahari terbenam.
teringat kenangan wak2 form 5 dlu,
zaman kanak2 riang.
buat istana, kena rendam dlm air yg busuk!
huhu,
alangkah indahnya kalo bleh d ulang,
tp hurm, mustahil kcuali dgn izinNya.

nothing more to jot down,
lets da pictures do da talking =)







ok dh la setakat nie,
t aku update psl cite ombak rindu yg aku dh tgk ri2 ngan cite roket yg x terbang,
tggggu eh, haha.
daaaa!!!

p/s : currently listening to cinta kita.

No comments: