Wednesday, December 14, 2011

conclusionnya?

assalamualaikum and hai =)
apa mimpi aku eh?
mlm2 nk update blog.
tetiba nk 2lis apa yg aku lalui arinie.

lately, aku cepat letih,
senang je nk terlelap,
x nmpk bantal ngan katil pn bleh tertdo,
kemajuan ke tue?
nie kn plak kalo diulik bantal busuk.
tmbh2 lg sedap tdonya!
tdo byk = otak lembab
arghhh!!
can't avoid it.
byk pk sgt kot?
eh ye ke???
dusta semata2.

pantang ada masa senggang,lapang,
kedebummmmm!
tue bunyi yg aku plg ska.
landing ats katil.
hahaha!
tdo mmg nikmat + ibadat tp kalo dh terover x dak maknanya smua tue!

eh apa aku merepek psl tdo nie?
hurm!!!!!
dh2.

nk cite td psl kelas koko,
cadangnya nk blek bilik n smbg tdo.
tdo lg!!!!!
tiba2 girlfriend set ke 2 >>aku ada byk set of girlfriends a.k.a kwn =) <<
col ajak g pasar mlm,
buka2 dompet ada 40 sen, tue pn duit 5 sen!
haha,
sadis nk mati.
seb bek girlfriends set 1 sudi hulurkn pinjaman tanpa riba + bunga =)

then bermulalah perjalanan p pasar mlm >>ayat minx apa? pk sendiri!<<
cuaca cantik ja,
x panas, x mendung.
tiba2 dalam duk tersekat dlm JAM,
tik!tik!tik!
ujan mula turun dgn lebatnya!!!!
arghhhh!
x kn nk patah balik?
dlm bas dh kot.

alang2 dh menyeluk poket yg ada 40 sen,
redah ujan yg lebatnya, SubhanaAllah.
lencun abeh,
mmg menggigil la,
dlm duk basah2 tue,
redah gak 1 kedai ke 1 kedai.
mak cik2 pasar mlm mesti kata ank dara gila ka apa?
x da org kot yg jln.
haha!
sekali skala wat benda luar biasa,
jadi tumpuan!
hohoho.

at last beli kaya ball + air soya ja,
mcm x berbaloi ja kn?
tp bg aku berbaloi,
sbb mandi ujan weyh!!!
nmpk mcm childish>>mmg pn!<<
tp serius best,
cubalah hampa try men ujan skali skala,
menikmati ciptaan dan rahmat Allah =)

ok la semakin merapu meraban ja,
gud nite and assalamualaikum =)
sory x da picture sbb kamera aku x kalis air, kalis kredit ja, haha!

p/s : dlm bas pn, kalo Allah nk bg kita hidayah, kita dpt, natijahnya hidayah Allah milik Allah, ok daaa! =)

2 comments:

misstrah said...

wahh,bestnya..girlfriend disini jeles x dpt rasa pngalaman bersma2 meredah hujan smata2 nak pi pasar malam ! bila nak dtg sini? =)

n.i.e said...

hehe,
insyaAllah ada rezeki, aku smpi la utm.
tgggguuu! =)