Saturday, December 17, 2011

nikmat.

assalamualaikum and hai =)
hujung minggu,
mesti smua ska hujung minggu kan?
aku tmbh2 la ska,
kalo x kuaq p mna2, qada tdo 14 jam.
hehe,

ok dh,
aku nk cite psl nikmat,
nikmat yg Allah bagi,
bila2 masa Allah nk tarik, Dia akn tarik.

hurm,
nikmat makan aku,
aku dh x rasa nikmat nk mkn apa2 pn.
x rasa lapaq,
rasanya x mkn apa2  dlm shari pn x pa.
tp bila pk kn perut msk angin nt,
aku gagahkn diri mkn biskut wlupun hanya 3 keping.

hari 2 try mkn nasi goreng,
jenuh nk abiskn,
smpi berfb, smbil tue duk suap nasi,
tgk2 byk la,
last2 tong sampah yg abiskn.
membazir!!!

then semlm pikah ajak teman p mkn,
order la koey teow goreng,
x habis gak,
rasa membazir lg.
then aku decide x nk beli apa2 dh,
sbb bila x lapaq,
mkn apa pn x luak.

mungkin ada hikmahnya,
Allah nk suruh perut aku berehat kot.
hehe.
mak aku ckp,
mmg kdg2 x lalu mkn,

so menu arinie biskut kering lg.
badan yg slama nie rasa berat sgt,
dh lebih ringan dr biasa.
tp jgn risau,
rasanya weight still maintain kot =)
tggu la aku blek penang nt.
hehe.

ok la,
nk cite tue je,
next week ada test jepun yg aku 'ska'!
aaaaaa!
ya Allah, kau permudahkanlah segalanya,
amin =)

daaaaaa!

No comments: