Wednesday, January 11, 2012

bla bla bla !

assalammualaikum =)
hai!

sory lama x update,
bz ngan final exam.
ok poyo sgt!
haha.
on fb bleh ja kn?

actually byk dh draft utk post ,
tp smua separuh eh x, suku jalan je.
hehe.
blogging is about mood?
aku pn x faham apa yg aku merapu.

ok nk gtau,
aku ada gap seminggu utk paper mechanics!
utk budak rajin, untung la,
hari2 ngadap buku.
aku esk nk exam,
mlm bru nk terhegeh2!
huhu.
mmg sejak azali kot.

eh,
entry nie x da motif pn.
ok bleh stop baca.
sahih bebai gila ampa!
haha.

nk cite incident yg berlaku 2 mlm lepas,
mlm yg ada gap,
for girls mesti ar sembang2, on9 bla3.
so ramai la yg bertandang that incident nite!
nk d jadikan cite,
kwn2 aku duk ats katil,
aku nk trun dr katil,
suddenly rasa mcm batman!
>>ok batman gelap so am i, kalo buh superman kang *#*%&@%#&!<<
haha.

puppppp!
gegaq 1 bilik.
haha.
ok ini bkn gempa bumi ye,
cuma bdk comel yg try utk terbang tapi x kesampaian!
ok stop gelak!!!!!

pas jatuh, wat2 x bgn.
cover sakit.
haha.
padahal berdenyut2 dh.
yeah saya telah berjaya menyeliuhkan buku lali sy!!
agak2 sakit x?
try ar jadi batman,
bru tau rasa mcm mna.
bengkak x surut2 g.
seb bek x patah.
haishhh.

ok dh la, aku pn dh borink,
ampa2 lg la kan.
ok sory.
esk nk kuaq g beli kerepek kat parit raja.
smua owg kuaq,
x kan aku nk duk sowg2,
sgt x aci!!
sakit kita tanggung bila balik nt eh.

waiting to be at home =)

assalammualaikum?

2 comments:

auni said...

hmm..ni lah akibatnya bila besaq2 ni nak jadi hero..

n.i.e said...

haha, 2 la pasal, sja cari pasal. hehe