Tuesday, January 31, 2012

Kan Best Kalau...

Assalammualaikum and hai!  =)

kan best kalau aku berani drive.
x payah minx org len bwa aku p mna2.
lesen P aku pn dh nk tukaq jadi lesen SEBENAR.
tp last aku bwa time test JPJ dlu.
hampeh tul, aduii.
betul la mak aku ckp dlu, tp aku keteqaq.
kan kata2 mak itu ada benarnya.
mak aku ckp nk amek lesen watpa, satg ang x bawa pn.
haaa kn dh betul tue, huhu.

owh keberanian!
x tau lempaq p mna tah.
bila x berani bwa keta,
ssh la aku nk kuaq p beli brg.
mcm2 aku nk msk,
nk tggu org bawa, tutup abeh smua kedai.
jadi tergendala la smua rancangan aku.
mcm2 ada dlm kepala,
satu pn x jadi lg.

2 comments:

JUA said...

try la bawa. ak pown takowt gak nx bwa tapi men redah ja. brapa x dh ak langgar pasu mak ak. haha. bawa p rmah trah pown jadi la. nnty mesti ang boleyh bawa. cayok2.! :)

n.i.e said...

haha, ok2 nt aku try, pas2 leh aku drive p perlis :P